irfy-ce şeyler

19 Eylül 2006

irfy'nin hastane gezileri -2-

Artık gittiğim şehirlerin tarihi, turistik mekanları ve gezilesi yerleriyle birlikte hastanelerini de ziyaret ediyorum. Evet Urfa'dan sonra Batman'da da bi hastane havası aldım geldim. Bu sefer o kadar ciddi bişi diildi; ama bi kere dizanteri gibi bi vakayla karşılaşınca biraz üfleyip öyle yiyim dedim. Sanırım gıda zehirlenmesi gibi bişiymiş. Tahmin ettiğim kadarıyla yediğim tontonton Dardanel ton bozuktu. Zaten normalde yediğim bişi diildi, bundan sonra da ömür boyu ağzıma sürmem heralde. Bana kapak olsun bu da ayrıca. Buralarda dışardaki gıdalardan korkup pek dışarda yemiyodum; ama bu sefer yediğim hazır yemekten yamulduk. Akşam ve gece birer serum yiyip kendime geldim hızlıca. Buradan Özel Batman Hastanesi çalışanları ve sahiplerine teşekkür ediyorum ayrıca. Çok yardımcı oldular, naziktiler sağolsunlar. Gerçi biraz torpilli hastaydık o yüzden, ama olsun. Böylece reklamımızı da yapıp vefa borcumuzu da ödedik tamamdır ;)

15 comment(s):

nede olsa özel hastane Allah kimseyi düşürmesin ama düşürürsede özel hastanede tedavi görmeyi nasip etsin bende bikaç aydır çekiyom dert özel hastaneye dire parası yatırdım :(( amma devlet hastanesinde olsaydım kolumu bacağımı sağlığımı hayatımıda kaybedebilirdim :)) bol bol geçmiş olsun acil şifalar efemm

By Blogger Beyaz Piyano, at 20.9.06  

Teşekkürler beyaz piyano, şimdi iyyim zaten çok şükür.
Bi de özel hastane olayı artık pek lüks değil eskisi gibi aslında. SSKlıları falan da alıyolar zaten artık. Mesela Batman'da 4-5 tane özel hastane var ve halkın büyük bi kısmı bunlara gidiyo, gördüğüm ve öğrendiğim kadarıyla.

By Blogger irfy, at 20.9.06  

Wolf senle ayrıca görüşcez, bütün planlarından haberim var. Bittin olm sen, Prag'ı yıkacam başına..

By Blogger irfy, at 20.9.06  

Gecmis olsun irfy,

Suleyman.

By Blogger Suleyman Ve Ben, at 20.9.06  

"et yiyorsunuz, tavuk da, ya balık?" denerek bize dayatılan, şekli buna benzeyen ><(((*> ,artık teneke kutu dışında puding paketinde de satılan, omega 3 vitaminine sahip bir konserve balık türünü yiyeceksen ki madem; baksana son kullanma tarihine irfy , neyse bi daa olmasın geçmiş olsun...

By Anonymous Adsız, at 20.9.06  

Süleyman ve freezone teşekkürler, eksik olmayın. freezone haklısın hiç aklıma bile gelmedi tarihine bakmak falan. Ders oldu bu da zaten.

By Blogger irfy, at 20.9.06  

Geçmiş olsun irfy..
freezone çok haklı, kanarya tertibim benim :)
Bi de sen tek yaşamayı pek beceremiyon heralde, yanına sana bakacak biri lazım ;)

By Anonymous Adsız, at 20.9.06  

geçmişler olsun.. bende baş dönmesi ile gittiğim acil kapısından taş düşürdüğüm tehşisi ile ayrıldım.. adam oturduğu yerne tehşis koydu hemde ne yetenekli doktorlarımız var öyle değil mi..

By Blogger Gökçe, at 20.9.06  

abi geçmiş olsun üzüldüm vallah, kendine iyi bak yaa....

hoşçakal

By Blogger >>>>MUSTAFA<<<<, at 20.9.06  

Arkadaşlar hepinize çok teşekkürler, eksik olmayın.

conqueror, çalışmalar devam ediyo bakalım. Yapıcaz bişiler o konuda işallah ;)

gökçe, valla dikkat etmek lazım bu konulara, nerden ne çıkacağı hiç belli olmuyo.

mustafa, sağolasın, ama üzülme. Atlattım çoktan, olur ara sıra böle şeyler.

ırmak, geçen sefer dizanteri olayına girmiştim. Ama o da gıdayla ilgiliydi, doğru. Eh bölgenin yabancısıyız çarpıyo biraz tabi. Buralarda normal vakalarmış bunlar. Onlar bağışıklık kazanmış tabi artık.

By Blogger irfy, at 22.9.06  

çok geçmiş olsun..insan bikere bole bi olay yasayınca ne yiyeceini şaşırıo walla...

By Blogger DRNEFES, at 24.9.06  

geçmiş olsun irfym ya hep seni buluo bu bozuk yemekler ya da sen onları, çok dikkat et kendine ve bombe yapmış konserveleri yeme :D

By Blogger admin, at 24.9.06  

Valla gözlerimi yaşarttınız hepiniz çok çok sağolun, yanımdan eksik olmayın e mi?

By Blogger irfy, at 25.9.06  

Çook geçmiş olsunnn :( geçmiş zaten ama ...

By Blogger z.pelin, at 28.9.06  

geçmiş olsun ama üsttekine katılıyorum geçmiş zaten:)
olsun önemli olan niyet dimi:)

By Blogger Kayhanoviç, at 26.10.06  

Post a comment

<< Home