irfy-ce şeyler

04 Haziran 2006

doomgünü şeysi

Evet bugün doğumgünümdü. Gerçi hala öyle, değişmiş diil yani. Daha önce böyle bilmemne günü olaylarının pek benim olayım olmadığını yazmıştım. Yok bu da değişmiş diil, bu da halen aynı. Niye böyle geçmiş zamanla konuşur oldum ki, bi yaş daha yaşlanma psikolojisiyle mi acaba? Ha bu arada 26yı şeedip 27ye girdim. Ayrıntısıyla verdim, bu mevzu hep tartışmalıdır diye. Ee kaç oldu? Kaç bitti? Kaça girdin? felan polemik olur hep.
Neyse velhasılıkelam her ne kadar bu bilmemne günleri mevzularıyla işim olmaz diyosam da işte insan tamamen dışında tutamıyo kendini, bi defa insanevladının kafasına yerleştirmişler doomgünü özel bişeydir diye, biz de ona göre icabını yerine getiriyoruz illa ki bi şekilde.
Bu seneki 4 Haziran tamamen farklıydı benim için. Çünkü yalnızdım ilk defa; gurbet ellerde tek tabanca takıldım. Şimdi çok da iyi hatırlamıyorum ama hiç yalnız geçmemişti sanırım şimdiye kadar. Ha buna ağlanıyor falan diilim, bi dönem böyle takılıyoruz işte gurbette. İşallah bidahakine kadar uzamaz bu dönem diyelim kısaca.
Hatırlayan, hatırlamayan tüm dostlara, aileme ve herkese teşekkürler ediyorum. Açılan telefonlar, yollanan smsler, mailler, bloglara yazılanlar vs. vs. hepsi çok hoştu. Sağolunuz efenim, eksik olmayınız; o dediğiniz nice yıllar sadece benim için diil hepimiz için olsun, hep beraber olalım işallah. Beni mesut ettiniz, şimdi ağlamak istiyorum bühüüü...

8 comment(s):

Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

By Anonymous Adsız, at 4.6.06  

şey..irfy..saat itibariyle birazcık geç de olsa..ıı..kem küm..
iyi ki doğdun! kutlu olsun, doğum günün yani..dilek tuttun mu?

By Blogger asdfgh, at 5.6.06  

At 4/6/06 22:46, nstar

Doğum Gününüz kutlu olsun!

-----------------------------------
nstar, tebriğin ve o şirin resim için teşekkürler.

Not: Resim adresinin uzunluğu sayfayı kaydırdı, o yüzden düzenleyip bu şekilde tekrar koydum mesajını.

By Blogger irfy, at 5.6.06  

indis lúinwë, kem küme gerek yok :) çok teşekkür ederim. Şuraya benim için bi tebrik yazma zahmetinde bulunmuş olman fazlasıyla yeterlidir bana, sağolasın.

By Blogger irfy, at 5.6.06  

doğum günün kutlu olsun
inş. hakettiğin gibi istediğin gibi sevdiklerinle uzun bir ömür geçirirsin

By Blogger Beyaz Piyano, at 5.6.06  

sevdiklerinle ve sevenlerinle birlikte geçireceğin, sağlık, huzur ve mutlulukla dopdolu uzun bir ömür dilerim kardeşim..
biraz rötarlı oldu ama kusurumuza bakma artık :)

By Anonymous Adsız, at 5.6.06  

kankim doğum günün kutlu olsun .. tosbağalarda epey yaşar :D umarım güsel, sevdiklerin hep yanında, mutlu ve sağlıklı olur o ömrün :) doğum günü insanın kendine yakışanı giymesidir :D :P

By Blogger M!ЯΛC, at 5.6.06  

beyazpiyano, iyi dilekler için teşekkürler..

conqoeror, çok sağolasın, rötar da ne demek yaw önemli diil, şuraya iki kelime çiziktirmişin ya yeter de artar.

MiRAC, doğumgünü tanımı için teşekkürler; miyopsözlük seni :) adını doğru redakte (hönk?) edemedim kusura bakma ;)

By Blogger irfy, at 5.6.06  

Post a comment

<< Home