irfy-ce şeyler

07 Mayıs 2006

benim için önemsiz günler

Pehh, şu "önemli" gün mevzularıyla hiç aram olmadı gitti. Bu sabah Annemi arayıp Anneler Günü'nü kutladım :) Hani şu gelecek Pazar olan. Napiym ya Mayıs'ın ilk bilmemne Pazar'ıydı işte. 2.siymiş meğer. Yok ya beceremiyorum ben bu işi, zaten kendi doğumgününü bile bazen akşama doğru hatırlayan adamdan ne bekliyosunuz ki. Doğum günüydü, yıldönümüydü, anneler, babalar, sevgililerdi, yılbaşıydı falan filan... İnanmıyorum bu önemli gün meselesine ondan kaynaklanıyo. Hayır böyle inanmadığım bi olaya millet alınıyo falan gönülleri olsun diye mecburen giriyoruz ya asıl üzücü olan o işte. Kapitalizmin tuzakları işte, insanı zorla içine çekiyo; diyerekten damardan girerdim şimdi ama uzatasım yok. Gerçi bu da bi savunma mekanizması tabi, neyse...

3 comment(s):

bende hep karıştırır ve unuturum özel günleri sonrada bi ton sitem işitirim :))
napim öncelik meseleside değilde benimkisi unutkanlık.. belkide bende çok önemsemiyorum bu konuları...sadece tek bir gün hatırlamak saçma sevdiklerimizi.. asıl başka zamanlarda olur olmadık bir zamanda hatırlayıp aramak,küçük bir hediye ile gönlünü almak önemli...
ışıkla...

By Blogger z.pelin, at 8.5.06  

Tabi ki dediğim de bu zaten. Neden sevgimizin göstergesi gevurun para için icat ettiği günler olsun ki.

Neyse çok uzatmiyim bu konuyu. Zaten zılgıtı yedim sabah sabah sırf bu yazı yüzünden :)

Hem doğum günüm de yaklaşıyo, zamansız bi yazı oldu bu ya. Nasılsa bu önem vermiyomuş diyip kimse hediye almicak bak :)))
Hade şaka şaka..

By Blogger irfy, at 8.5.06  

milletin kafasını karıstırma anneler günü buzaman mı :D

By Blogger Unknown, at 8.5.06  

Post a comment

<< Home