irfy-ce şeyler

11 Nisan 2006

Abi evkızı arıyodum ben, helal süt emmiş olsun

Blogun istatistiklerini incelerken 10. günümde yani dün akşam (irfy aramalarını saymazsak [yahoo'yu kınıyorum bu arada]) ilk defa arama motorlarından bir ziyaretçi geldiğini gördüm.

Yalnız bu arkadaşımızın aradığı şey biraz garip, biraz da komikti :) Arkadaşın bloguma düşme sebebi evkızı arıyor olmasıymış meğerse. Bikaç gün önceki bi yazımda evkızı lafı geçiyodu, ama böle bi etkisi olacağını düşünmemiştim açıkçası. Sonradan baktım Google'da da durum aynı. Evkızı arayanlar bana geliyomuş meğer :)

Hayır herşey bi yana da, böle bişey yapmasının mantığını kavrayabilmiş diilim; çelişkili bi durum çünkü. Bi insan internette niye evkızı arar ki? Şimdi amaç belden aşağı bişiylerse niye evkızı arıyosun kardeşim, di mi. Yok eğer harbiden namusunla evkızı arıyosan helal süt emmişinden, onu da internette niye arıyon be birader? Çık mahallelerde, sokaklarda ara, seç pencere güzellerinden. Hem zaten internetten kız mı alınır canııım.

İşin başka bi yönüyse evkızı yazmakla böle bi etki oluyosa, bi de sokak kızı yazsak ne olur kimbilir. Ahanda bu vesileyle onu da yazmış olduk zaten, gelsin tıklar artık :)

6 comment(s):

yav nalet olmasın banada paso arama sitelerinden geliyolar ehuehuehue cok nalet bisey

By Blogger Unknown, at 12.4.06  

irfy olum internette ki kızlar maddi manevi tazminat talebi ile dava açmasınlar tikkatli ol valla

By Anonymous Adsız, at 12.4.06  

google dayı ben ev gızıyam, bana kimse gelmiye ne biçim motörsün yaw

By Blogger ctrl+alt+del, at 12.4.06  

irfycim bu yazını şiddetlen kınıyorum hatta yanımda olsan o şiddeti de uygulıyabilirdim haberin ola

By Anonymous Adsız, at 13.4.06  

niye lem :)

By Blogger irfy, at 26.4.06  

başımıza daş yağacak gavur icadı işte neler yapıyrolar beaaa motorla bilem gız buluyola

By Blogger Beyaz Piyano, at 31.5.06  

Post a comment

<< Home