irfy-ce şeyler

04 Şubat 2007

OHH BE!

Evet Mersin'deyim, 29 Ocak itibariyle. Hemen başlığı açıklayalım, neden mi "ohh be" ? Çünküü, çünkü tekrar bir deniz şehrindeyim. Çünküü, çünkü sonunda tekrar nemli nemli bi rüzgar esiyo. Çünküü, çünkü akşamları denize bakıp ayışığının yansımasını izleyebiliyorum, gündüz ise güneşin yansıması gözlerimi kamaştırıyo. Çünküü, çünkü inip sahilde bi tur atmak içimi rahtalatmaya yetiyo. Çünküü, çünkü yosun, balık, deniz kokuları teneffüs ediyorum yine. İçimde anlatılmaz bi ferahlama hissi. Daha otobüsten inince nefesimi çekmemle farklı havayı hissettim hemen içimde. Yok yok, öyle dağ, bayır, bozkır, ova bana göre değil; bana deniz gerek, deniz. Deniz görmedim mi ruhum sıkılıyo, içim kararıyo. Hayatta yapamam kara şehirlerinde. Eee aslımız Karadeniz, ömrümüz Marmara olmuş. Kafa kağıdımın önünde İstanbul, arkasında Giresun yazıyo. Daha başka ne beklenir ki, di mi?

3 comment(s):

bende gelmek istiyom:(

By Anonymous Adsız, at 9.2.07  

gitsene :p

By Blogger zynp, at 9.2.07  

Boşver ben gelcem zaten ;)
azey asıl sen Samsun'a git :P

By Blogger irfy, at 10.2.07  

Post a comment

<< Home