irfy-ce şeyler

29 Ocak 2007

Antep'e de elveda

Aralık 8den beri Antep'teydim. Son aylarda olduğu gibi burda da bişey yazasım gelmedi, gine boş geçtik blogu. Aslında pek de bi atraksiyon yoktu zaten. Artık bu gezme işi monotonlaştı galiba, önceki gibi çıkıp gezesim bile gelmiyo. Hatta haftasonlarından birini hiç otelden çıkmadan geçirdim, ben bile korktum kendimden. Gerçi tabi havalarında etkisi var bunda. Antep'in ayazı kesiyo insanı, soğuğu pis. O soğukta dışarı çıkası gelmiyo insanın. Tipik karasal iklim olarak gündüz-gece sıcaklık farkları epey yüksek, alışık olmayanı feci çarpabilir. İlk geldiğim sıralarda ellerim çatır çatır çatladı, kanayacak derecede, düşünün artık.
Onun dışında fazla mutfak kültürü de yapmadım bu sefer. Et olayı da baydı artık, kebap mebap bilmemne uzaktan görsem kaçacak durumdayım. Kurufasülye-pilav, yoğurtlu ıspanak, pırasa, patates en büyük ziyafet olur artık benim için. Sanırım İstanbul'a dönünce bikaç sene et yemicem heralde.
Bu arada Antep'te geçen süre içinde Kurban Bayramı geçirdik, hemen İstanbul'a kaçtım tabi. Bi 9 gün tatil yaptım. Bu arada nişan hazırlıklarını da kısmen hallettik bu tatilde, en azından benimle ilgili olan kısmını. Artık vakti bekliyoruz bakalım.

4 comment(s):

bir hastalık bir zehirlenme de mi olmadı hiç..acili görmeden bir şehirden nasıl ayrılırsın?

By Blogger inte, at 8.2.07  

elvada demeden bi fıstık daha yeseydik be hayatım:P

By Anonymous Adsız, at 9.2.07  

Fındık, fıştık oooo...
Sensin fıştık oooo... :)

By Blogger irfy, at 10.2.07  

bana fıştıkmı dedin.Aaaa çok ayıp öle ulu orta:P

By Anonymous Adsız, at 12.2.07  

Post a comment

<< Home