irfy-ce şeyler

07 Kasım 2006

döööndüm döndüm durdum...

Son yazı da da "döndüm" yüklemini kullanmışım bundan taaa 45 gün önce, şimdi gine başlık atarken ilk aklıma gelen o oldu. Tam 1,5 aydır yazmamışım ve/veya yazamamışım buraya. Eh işte bu süreci, hatta son dönemlerimdeki tüm süreci anlatan en baba fiil de "dönmek" zaten benim için. Dönüp duruyoz işte.

1,5 ay önce o yazıyı yazdığımda Adana'ya geldiğim ilk gündü. Ondan sonra koca bi Ramazan ayı geçti. Tüm Ramazanı Adana'da geçirdim. Adana'dan ayrıldım, İstanbul'da bi bayram ve ertesini geçirdim. Bu arada hayırlı bi işlere giriştim (ki bundan bilahare bahsedeceğimdir). Sonra Diyarbakır'a geçtim 1 haftalığına. Ondan sonra da tekrar İstanbul'a döndüm. Ooooo neler oldu neler. Ama gördüğünüz gibi olayların özeti şudur ki: "Döndüm durdum"

Şimdi de 1,5 ay sonra bloguma, irfy-ce şeyler'e geri döndüm. Bu arada uzun süreli ayrılık sonrası dönüşün şerefine temayı değiştirdim. Hade hayırlısı bakalım...

3 comment(s):

Başka bi reklamdaki gibi:

"Blogumuz hepimiz için" ;)

By Blogger irfy, at 15.11.06  

hüppeerrr olmuş..

By Blogger inte, at 16.11.06  

What is the meaning of döndüm?

By Anonymous Adsız, at 24.11.06  

Post a comment

<< Home