irfy-ce şeyler

14 Eylül 2006

Helal Piyango

Bi süredir giyilmeyen kıyafetten para çıkması ne güzel bişeydir öyle. Hiç yoktan yere mutlu ediyo insanı. Yerde para bulmaktan ya da lotodan, piyangodan para çıkmasından daha güzel hem. Yerde bulunca "acaba kimindi" işkillenmeleri; piyangodan çıksa "bu para hakkım değil ki" rahatsızlığı... Ama cebinden çıkan para öyle mi? Zaten senin. Ama elini cebine atana kadar senin değildi, di mi? Bi de o giydiğin şeyi ne kadar uzun süredir giymemişsen mutlu olma derecesi o kadar artıyo. Bi defa taa önceki kıştan beri giymediğim kotun cebinden 20milyon çıkmıştı da amma sevinmiştim :)

Nerden mi çıktı şimdi bu? Bu sabah bikaç haftadır giymediğim takımımı giydim de pantolonun cebinden 15 YTL çıktı, mutlu oldum. Cepte kırışmış kat yerlerini düzelttim, şöle bi 'tak tak' diye bi gerdirme hareketi yaptım; cüzdanın en nadide köşesine yerleştirdim itinayla.

Yok yok, aman diyim, paragöz falan sanmayın; sadece benim küçük tefek, basit, mutlumsu şeylerimden biri. Acaba bitek benim için mi geçerli bu durum? Belki size salakça gelmiştir; olsun, canınız sağ olsun. Zaten biz de irfy-ce şeyler diyoruz işte..

15 comment(s):

Ben de küçükken annemle babamın pantolonlarının, montlarının ceplerini karıştırırdım hep, mutlaka bozuk para çıkardı bir yerlerden. Çok sevinirdim, hiç de çaktırmazdım onlara bulduğum paraları :)
Şimdi de cüzdan da para yoksa eğer hemen gider ceplerimi karıştırırım bi yerlerde süpriz var mı diye.

By Blogger CHROMA, at 14.9.06  

ben de aynı konu üzerine yazmayı düşünmüştüm bir ara irfy.
çünkü bir süredir giymediğim pantolonumun cebinden 25 ytl çıkmıştı da nasıl sevinmiştim.

insan mutlu oluyor be!

By Blogger asdfgh, at 14.9.06  

şimdi elimi cebime atsam çöpten başka hiç bişe çıkmaz :P o yüzden elimi cebimi atmiomki ölmiim :D fonda da bi şarkı var acep burdan mi geliyo "seni ne çok sevdiğimi bir ben bir allah bilir" kimin bu ya adam ağlıo sanki..
neyse allah şansını hep rast getirsin ben çıkıom uyicam dünden beri yaktayım zaten :P

By Blogger Gökçe, at 14.9.06  

cepten çıkan paraya üzülebiliriz de aslında, alım gücü düşmüş oluo ne de olsa, geçen yıl kullanmış olsaydım 5 yumurta bi de çokonat alırdım ama şimdi sadece 3 yumurta bi de falım verio çakkal amca..

By Blogger admin, at 14.9.06  

hiç başıma gelmedi :( çünkü ellikere kontrol edioym ve çoğunluklada nakit para taşımıyom :)

By Blogger Beyaz Piyano, at 15.9.06  

evet evet bayılırım buna, çok şanslı hisseder kendimi mutlu olurum, ama zamanında bulmak gerekir bir de, oysa hissetmem gereken benim çok fena bir unutkan oldugumdur, bi keresinde cüzdanımı unutup çıkmış ve bu yüzden epeyce yürümek zorunda kalmış, eve girdiğimde cebimde 20 milyon bulup çok kzımıstım herşeye!

By Blogger dinemiz, at 15.9.06  

chroma, ooo senin olay aşırmacılığa geçmiş artık :)
Bi de arayıp bulunca pek güzel olmuyo, hiç beklemediğin anda karşına çıkması lazım.

indis, evet gördüm ki herkeste varmış bu. Ben de garipser millet diye düşünmüştüm :)

gökçe, o adamı çıkaramadım ama kafama takılcak şimdi bak, nası bulcaz.
Neyse hadi iyi uykular.

jaws, havadan gelmiş gibi olunca alım gücü falan boş oluyo hepsi :)

beyazpiyano, iyi bak ceplere, sen de kredi kartı bulursun belki bi gün. Ya da söyliym de evdekiler cebine para bıraksın. :( yaptın ya içim eridi :)

dinemiz, unutkanlık bende de var fazlasıyla. Biraz da ondan bu cepler doluyo böle..

By Blogger irfy, at 16.9.06  

Para bulma daha iyi tabi ki ama :P
Ben de geçenlerde epeydir giymediğim bir kıyafetimin cebinden kaybettiğimi düşünmeye başladığım bir Arkadaşımın TEL nosunu buldum ve Çok mutlu oldum tabi

By Blogger Unknown, at 17.9.06  

ben hep yerde buluyorum baba yaaa
bende bir kurdalayayım eski elbiselerimi belki çıkar içinden demi:))))

büyük mutluluk böyle birşey

By Blogger >>>>MUSTAFA<<<<, at 17.9.06  

ya bide şu mseja tahtasından bide bana ayarla yaaa

kodlarını yorum olarak yazsan bloguma cok sevinirim haaa

By Blogger >>>>MUSTAFA<<<<, at 17.9.06  

Selam irfy,

Ne haber?

Evet, sen cok haklisin.
Para bulmak (especially unexpectedly) cok guzel..

Ben yeni kelime ogrendim - tesekkur ederim:

Turk Dil Kurumu dedi:

paragöz = Parayı çok seven adam :)

Iyi gunler,

Suleyman.

By Blogger Suleyman Ve Ben, at 19.9.06  

Evet valla ben de cok sevinirim boyle para bulunca. Insan 5 milyon bile bulsa, mutlu oluyo :) Acaba bilerek bikac milyon biraksak da kendi kendimizi sevindirik mi yapsak? :))

By Anonymous Adsız, at 19.9.06  

geçen sene tatile giderken bi boyun çantası almıştım yanıma ..
döndükten 3 ay sonra 5 parasız dolanırken çantamdan taaa tatilden kalma para çıkmıştı (:
nassı sevinmiştim efenim anlatamam ..

By Blogger blacklebron, at 20.9.06  

xprodoksit, kaybedilenleri bulmak da bi o kadar mutlu ediyo evet.

mustafa, karıştır tabi birader; Allah'tan ümit kesilmez, çıkar biyerlerden ;)

süleyman, seni gördüğüme sevindim buralarda, her zaman beklerim. Sana bi kelime daha öğrettiğime sevindim, yardımcı olabiliyosam ne mutlu.

bani, bilmiyorum ki işe yarar mı öyle de, denemek lazım. İyi fikir aslında :)

23.ℓєвяση, bak seninki ayrı bi güzel olmuş. İhtiyaç varken çıkması ayrı bi güzellik tabi. Tahmin edebiliyorum nası sevindiğini.

By Blogger irfy, at 20.9.06  

bu benim de başıma gelir sık sık, fakat sözkonu para genellikle deterjan kokulu olur. renginde parlama olduğu için kalpazan sanılabilirsiniz, dikkat edin

By Anonymous Adsız, at 20.9.06  

Post a comment

<< Home