irfy-ce şeyler

12 Eylül 2006

git-gel Batman 3 saat

havaalanında beklerkene..Batman'da 5. haftamdayım. Bu da demek oluyor ki buraya geleli 4 haftasonu geçmiş. Ama gelgelelim bunlardan sadece birini Batman'da geçirebildim. Diğer 3 haftasonunda İstanbul'a gidip geldim. Keyif yapalımdı, iş toplantısıydı, güzel bi mevzuydu;) derken 1500km.yi suyolu yaptık. Batman'ı İstanbul'un bi ilçesi yaptım yani nerdeyse, öyle diyim size. 1.15 Batman-Diyarbakır, 1.45 Diyarbakır-İstanbul; 3 saatte evdeyim. Allah'tan uçak denen aleti icat etmişler de zıplayıp gidiyoruz. Ya bu arada "o koca metal yığını nası uçuyo havada öle be abi?" di mi? Bi de böle bi geyiğimiz var. Bi defa da havaalanında duymasam şu lafı.

Bi de şu var ki İstanbul'a gitmenin de suyu çıktı, tadı kaçtı, böyle olunca. Önceden bi heyecan olurdu gidiyorum diye, şimdi tık yok; ne bende, ne ordakilerde. Kızkardeşim son gidişimde kapıyı açtı, abim gelmiş dedi, geçti içeri tv'nin karşısına oturdu hemen. O derece yani. Sanki 1500 km. ötedeki Batman'dan diil, Eminönü'nden geliyorum :) Neyse bi süre gitmiyim de özleteyim kendimi bari, hem de ben özliym; İstanbul'u da, içindekileri de...

6 comment(s):

çokta özletme ama:)

By Anonymous Adsız, at 13.9.06  

bizimkilerde artık aynı tepkiyi veriyor.. istanbuldan kaçmak için neden arıyordum oldum olası, artık trabzndayım.. istanbula gittiğimde de birtek annanem özlüyo beni yada öyle hisstettiriyo, diğer tüm akrabalar "gökçe gelmiş" tepkisini veriyo.. bari aa gökçe gelmiş diye ünlem yapsalarda döndüğüm için mutlu olduklarını anlasam.. :)

By Blogger Gökçe, at 13.9.06  

buralarda yağmur var ne güzel. arap kızını camdan baktıracak kadar değildi gerçi ama..

By Blogger asdfgh, at 13.9.06  

bencede öslet bikaç hafta dönme o zaman aaaa abim gelmiş diyip sarılır yanında oturur ne yaptın ne ettin abi der galibaaaaaaaa :) sağ salim dönüşlerde fazla merak edilmedin hissi yaratılsada sevinç rüzgarları esiyodur yüreklerinde diyip şairlik mesleğimiside icra edelim efemm

By Blogger Beyaz Piyano, at 14.9.06  

merak etme canycik ;)

By Blogger irfy, at 14.9.06  

Beyazım piyanom ahanda şu gözümün pınarlarında iki küçük damlacık belirttiriverdin. Allahtan delikanlıyız da önüne set çekip izin vermedik suların aşağıya inip köyleri basmasına. Gerçi delikanlı melikanlı ayakları hikaye bazen o baraj kapakları falan dayanmayıp patlıyo su basıyo ortalığı ya neyse.
Bak bana da sanat yaptırdın iki dakkada, edebiyattaki ismini çıkaramadım ama ne benzetmeydi o bee :)

İndis güzeldir; yağmur da güzeldir. Camdan bakmak bi yana altında yürümek ayrı bi güzeldir.
Niye böle romantik oldum ben bugün ya. Peehh birileri görse de... :)

Gökçe tabi ki mutlulardır da her zaman gösterilmiyo işte. Yanlış anlaşılmasın bizimkiler de mutlu olmadı değil, haksızlık etmeyeyim. Sadece peşpeşe 3 hafta gidince artık biraz sıradanlaştı, onu demek istedim.
Bu arada hoşgeldin irfy-ce şeylerin arasına ilk yorumunla ;) Her zaman beklerim, sağlıcakla..

By Blogger irfy, at 14.9.06  

Post a comment

<< Home