irfy-ce şeyler

22 Eylül 2006

Adana'ya dönüş

4 ayın ardından tekrar Adana'dayım. Mayıs sonu ayrıldığım bu şehre, Eylül sonu itibariyle geri döndüm. Sıcaklar başlarken terkedip biterken de geri döndüm, yani Adana'nın en yaşanabilir zamanları. Ramazan da başlıyor artık ve sanırım hepsini burada geçireceğim.

Hayranlarıma kötü bi haber: Burda kaldığım yerde internet bağlantım yok, bi süre benden mahrum kalacaksınız. Mesai saatleri dışında oflaynım. Bu da bloga pek bişey yazamayacağım anlamına geliyor. Bu iş "birisi"nin çok hoşuna gidiyo tabi, oralardan kıs kıs güldüğünü tahmin edebiliyorum. Olsun gül gül, son gülen iyi gülermiş. Dönüşüm muhteşem olacak..

12 comment(s):

Gülücem işte başında da sonunda da ben gülücem:P

By Anonymous cany, at 26.9.06  

Adana yı bilirim çekilmez bir havası vardır ama genede güzel yer yaff:)

bide kavga gürültü çok olmasa göç çokl yogun adanaya o yüzden hep huzursuz insanlar yerlileri...

internet adanadamı yok kardeş gir bir kafeye online ol yaff:))

By Blogger >>MustafA, at 29.9.06  

artık aklımda tutamıyom irfy urfadamıydı istanbuldamı adanadamı :)) yakında istanbula döner ve blogunu hıslandırırsın die tahmin ediyom bide sayısal lotoyu tahmin ediyim du bekle

By Blogger beyazpiyano, at 30.9.06  

>>mustafa<< , int.kafe olayı da sıkıyo be, kasıyo beni oralar. Ben rahat rahat laptop kucağımda takılmaya alışmışım internete. Öyle emanet gibi kafelerde takılmak bi de orda blogla uğraşmak zor gelir uğraşamam, ben rahatlık adamıyım :)

beyazpiyano , o dediğin için çözüm aklımda. Blogun en üstüne irfy şu anda nerde diye bi kutu koycam, nerdeysem yazacak orda, böylece sorun kalmayacak ;)

By Blogger irfy, at 2.10.06  

şahsen ben üstüme alınmadım, içimizdeki irlandalı ortaya çıksın lütfen

By Anonymous free zone, at 3.10.06  

İyi güzel mayıs ila eylül arası adana dışındaydın da sanki serin memleketlere gittin :)
Urfa batman vs.. çok mu serindi sanki :)

By Anonymous conqueror, at 4.10.06  

Sıcak var, sığğğciaakk var conqueror'cum. Adana'nın sıcağı hiçbiyere benzemez, Allah yaşatmasın diyim ben, sen anla. Urfa'nın, Batman'ın 45 derecesini yaşadım çok çok da kötü diildi, ama Adana'nın 35 derecesinde ölücem zannetmiştim. O derece yani, tecrübe konuşuyo inan ;)

By Blogger irfy, at 4.10.06  

şimdi derin bi ohh çek biraz istaraat et (:
şimdi odeğil de ben de bayramda urfadayım (:

By Blogger blacklebron, at 4.10.06  

hala yok !

By Blogger vintage biscuit, at 6.10.06  

burda burda ben görüom sırf üşengeçliktten yazmıo :p bencede hep cany gülecek avucunu yala irfy sen

By Blogger azey, at 10.10.06  

e hani yüzük fotoları?

By Blogger CHROMA, at 30.10.06  

unuttun sen hele burayı. İnsan sözlendiğini yazmazsa neyi yazar ki bloguna?

By Blogger CHROMA, at 3.11.06  

Post a comment

<< Home