irfy-ce şeyler

14 Ağustos 2006

irfy @ Batman

Gün itibariyle güzide ilimiz, ismiyle müstesna, adına filimler, çizgi filmler yapılmış, çizgi romanlar çiziktirilmiş, bi sürü hayranları, manyakları bulunan ilimiz Batman'dayım. Şöle bi düşünürsek dünyada en çok tanınan ilimiz aslında. İstanbul'u duymayan bi sürü insan vardır ama Batman'ı bilmeyen azdır heralde. Di mi?

Bu arada nası anayurdu dört baştan kablosuz ağlarla ördüğümüzü de görmüş oldum. Buraya geldiğimde önceki deneyimime dayanarak bağlantısız kalacağımı ve bi süre alemden kopacağımı düşünüyodum ama öyle olmadı. Ki zaten şimdi o heyecanla hemen yazıyorum ;)

Bi süre Batman'dan bildirmeye devam edeceğim efenim...

Ne diyoruz Batman forever!

8 comment(s):

Çok önceleri bir sunucu, programına gelen mailleri okurken Batman'dan gelen bir mail için "Betmen'den mail var" gibi bir şeyler söylemişti. O geldi şimdi aklıma.

By Blogger asdfgh, at 15.8.06  

Batman eski ağırlık ölçülerindendir. iki okkadan sekiz okkaya kadar yer yer değişir fakat genellikle altı okkadır. Yani sekiz kilo kadardır. Tramvay sürücüsüne ise vatman denir, bununla bir ilgisi var mı bilmiyorum. Bir zamanlar da MFÖ'nün "Geldiler" adlı albümündeki bi şarıkıda geçmişti bu laf: "çekilin yoldan geliyor batman, yallah" ama "betmen" diye değil, okunduğu gibi söyleniyordu... konuyla bir ilgisi yok ama bu adamlar kendilerine "emefö" diyorlar, bulamamışlar mı Ö harfinin İngilizce okunuşunu? son olarak buradan Şırnak'ın Akçay beldesinde askerliğini yapmakata olan Abdülkadir Bey'e ve Ayvalık'ta tost yiyen Erkan Bey'e selamlarımı yolluyorum.

By Anonymous Adsız, at 15.8.06  

Benımde aklıma yegenlerımle gıttıgım bı senlık geldı.Senlıkte cocukları eglendırmek ıcın gelen batman kostümden dolayı hayata küsmüş gıbıydı de:)

By Anonymous Adsız, at 16.8.06  

dogulu degilim ama ama bi hayranligim var galiba oralara
Mardin den sonra olustu bu bende
batman daki dovmeli kadinlari cok guzel bulurum ben , surmeli kocaman gozlu yasli kadinlari
bide takilarina bayilirim

bu arada Batman olayini yuzyilin en yaratici olayi olarak ilan ediyorum burdan:)))))))

By Blogger vintage biscuit, at 16.8.06  

Yıllar önce de ben Batman'da bir Siyaset Meydanı programı yapmıştım. Hatırlayan bilir...

By Anonymous Adsız, at 16.8.06  

1994 yılı yer:Mardin / Midyat Askerdim o dönemde bir sabah saat 5 sıraları askeri araca bindik bize konvoyu koruma görevi verildi konvoydan önce çıkacaktık yola öylede yaptık dargeçit denilen yere gitmeden konuşlanacaktık.yola çıktık bir ara yol ayrımına geldik etraf zifiri karanlık ne tabela ne birşey yok ortada.Biz bastık gaza aramızda hiç kimse yolu bilmiyordu.Tek hatırladığımız gün doğarken karşımıza bir tabelanın daha belirdiği BATMAN 30 KM eyvah dedik biz nereye geldik.Gideceğimiz yerin aksi istikametine gitmiştik geri döndük 1.5 saat sonra konvoyun arkasından gitmeye başladık...
BATMAN a kadar gelipde geri dönmek zorunda kalmak kötü birşey keşke gezebilme imkanım olsa idi :)

By Anonymous Adsız, at 21.8.06  

indis, evet genelde ilk okuyuşta hep betmen diye okuyoruz. Batman hayatımızda pek yer teşkil etmediğinden heralde. Ama benim için öyle değil artık :)

free zone bey, bilgilendirmeleriniz için çok teşekkürler, dimağımızı genişlettiniz. Diğerlerini biliyodum da MFÖnün o şarkısını "kaptan" diye biliyodum, bak bu önemli konuda cahilliğimi gidermiş oldunuz efenim.
Ö konusu ise MFÖ ile ilgili en büyük sorunsallardan biridir zaten. Belki de tam olarak kendilerini anlatıyo aslında. Yani eMeF'ler, ama aynı zamanda da Ö'ler kendileri. Yani Batılı ama aynı zamanda, son tahlilde Doğulu ;)
Hazır sen bahsetmişken taze askerimize ben de hayırlı tezkereler diliyor ve satırlarıma son verirken sıradaki şarkıyı ona armağan ediyorum.

By Blogger irfy, at 23.8.06  

irmak hanım, batmanlikten utanılır mı hiç, söyleyin bi daha partilere falan gitmesin. Aslını inkar eden bizden diildir. Eski bi Batman olarak söylüyorum :)

vintage biscuit, hemen olaya hemen stil&konsept açısından bi açılım getirmiş. Her yerde kendini hissettiriyor :)
Batman olayı da, "Batman'a gidiyorum" dediğim herkesten aynı yönde espirilere maruz kalmamdan dolayı çıktı. Madem öle işte böle hesabı ;)

ikizler, biçoğumuzun güneydoğu hatıraları askerlik anılarıyla çakışıyor zaten, özellikle büyük şehirlerdeki bizlerin. Ama benim öyle olmadı; İstanbul'da askerlik yaptım, güneydoğuda çalışıyorum. Eller gider Mersin'e... Bu konuyu yazacaktım bi ara zaten.

By Blogger irfy, at 23.8.06  

Post a comment

<< Home