irfy-ce şeyler

17 Ağustos 2006

Batman'da yaşama psikolojisi

Öğle saatlerinde şubenin arka taraflarında bulunuyodum ve çevremde de kimse yoktu. O sırada baya şiddetli bi gümbürtü sesi geldi. Direk bomba olduğunu düşündüm ve hatta bundan şüphe bile duymadım. Hemen ön tarafa geçtim. O kısacık anda aklımdan neler geçti neler. Tabi bunda bulunduğum yerin daha önceden yakılmış bi yer olmasının da katkısı var.

Ön tarafa geldiğimde herşey normal devam ediyodu. Ama ben hala bi süre bomba patlamış olduğuna ısrarla inanmaya devam ettim yine de. Taa ki dışardaki fırtına ve yağan doluyu farkedene kadar. O anda bi gümbürtü daha koptu. Meğer gök gürültüsüymüş hepsi.

E ne biliyim canım 40+ derecelerde, sıcaklığın çöl gibi olduğu bi yerde Ağustos ortasında yağmur yağıp gök gürleyeceğini. Hem Batman'dayız; burdaki psikoloji böyle oluyomuş işte.

0 comment(s):

Post a comment

<< Home