irfy-ce şeyler

08 Temmuz 2006

Urfa'ya Paşa Geldi

Bu yeni duyduğum türküdeki paşa gibin hissettim, daha geldiğimin ertesi akşamı sıra gecesinde bulunca kendimi. Halbuki işin aslı, sadece kaynanamın seviyor olduğuydu, tam da önceden planlanmış bi gecenin üstüne gelmişim meğer. Ama gine de insanın ilk senaryoyu kabullenesi geliyo tabii.

Yemeğe gidiyoruz diye götürülünce yanıma kameramı almadım. Ne bileyim burda zaten akşam yemeğe gitmenin sıra gecesine gitmek demek olduğunu. Eh mecburen cep telefonuyla çektim geceyi ne yazık ki. Neyse hiç yoktan iyidir tabi.

Yıldız Sarayı Konukevi'ndeydik. Bekir Çiçek ve ekibiyle eğlendik; dillerine, ellerine sağlık. Eğlendik beraberinde de çatlayana kadar yedik tabi ayıptır sölemesi. Garsonlar getir getir bitiremedi. Önce salatalar, ezmeler, çorbalar, sonra onların dibini sıyırırkene Nemrudun Kızı eşliğinde içli köftelerimiz geldi. Ve tabi assolist olarak kebaplarımız. Yalnız öyle güzel türküler çalıyodu ki o sırada onlara eşlik edip bi de video kaydetmekten baya bi uzun sürdü tüketmek.

Efenim işimizi bitirince sofralar toplandı ve sanatçımız çıktı ortaya. Tabi halaysız da olamazdı, o da ifa edildi. Eh Urfa'ya kadar gitmişken bi de Kürtçe türkü dinlemeden de etmedik. Bütün bunlar olurken bi taraftan çiğköftemiz yoğrulmaktaydı tabi; videolarda arka planda dikkatinizi çekmiştir. Bu arada bi çiğköfte türküsü olduğunu da dinleyerek öğrenmiş oldum. Çiğköfteleri götürürken söylenirmiş sıra gecelerinde.

Eh son olarak çaylarımızı da içtik. Bekir üstad hala sölemeye devam ediyodu, maşallah ne gırtlak var adamda bea. Haaa bu arada adını hep duyup da güldüğümüz ama hiç yemediğim şıllık tatlısını da yemiş oldum. Kapanışı da açılışdaki gibi Urfa'nın etrafı.. ile yaptık, ama bu sefer hep beraber. O duyduğunuz tek ses benim oluyo, eh coşmuşuz biraz :)

8 comment(s):

irfy bune hiçbirşey göremiorum

By Blogger zynp, at 8.7.06  

SIR DOLU BI YOK OLUS HIKAYESI :)

By Blogger vintage biscuit, at 8.7.06  

Tamam tamam hazırladım postu, saatler harcadım şunu hazırlayana kadar be.

Yorumlarınızı aliym de deysin biraz bari :)

By Blogger irfy, at 9.7.06  

sira gecesini de gordun bakalim hadi bu seyyahlik ii oldu gibi he isryim ne dersin sipsisko bisi olcan yakinda birde bana diyon sisko olmussun kiz diye hicte bilem :)

By Anonymous Adsız, at 9.7.06  

Yazının hararetinden belli ne derece coştuğun, sesini dinlemeye gerek yok :) -gerçi istesekte dinleyemiyoz ama neyse-
Sanki daha yazmak istemişinde yazamamışsın gibime geldi bide.
bölüm bölüm aktaracan oraları bize heralde :)

By Anonymous Adsız, at 11.7.06  

leda sen merak etme şişko mişko olmam, oturup kalkıp kebap yemiyorum zaten. O bile bi yerden sonra sıkıyo.

conqueror harbi nerden bildin daha da yazmak istediğimi, büyük adamsın vesselam :) Ama dedim şimdi böle hepten de nispet yapar gibi anlatmiym uzun uzun, utandım yani ;)

By Blogger irfy, at 12.7.06  

gece 00.49 çiğköfte nerden bulucas ayıp yaff yiyen var yiyemeyen var :))
canm istedi vala bak
bisde bigün sıra gecesine gittik meğerse başka sıraymış bu ne bilek dimi dayak yedik geldik ahh ne güsel günnerdi onnar

By Blogger Beyaz Piyano, at 13.7.06  

Valla dediğim gibi bu yazıdan biraz utandım zate böle anlatınca şunu yedim falan diye. Zaten acısı kötü çıktı hasta olduk :)

Ayrıca öle her gördüğün sıraya girme, hele de geceyse :D

By Blogger irfy, at 13.7.06  

Post a comment

<< Home