irfy-ce şeyler

01 Temmuz 2006

Döndüüm!

OK, bitti iş güç, feraha erdim.
Bi haftadır yoğun bi tempodaydım, herşeyden eli ayağı çekip harıl harıl çalıştım, gece gündüz.O yüzden yoktum ortalıkta, blogda da kısa kısa haberler verebildim ancak. Millet Bodrum'dan telefon açarken, ben otel odamda rapor hazırlıyodum, peeehh. Bi hafta iyi sürtüldü burnum. Artık daha akıllı olcam, söz.

Bu arada anlatıcak bi sürü şey oldu, onları birbir aktarıcam irfyce bi şekilde.

Ayrıca Mersin maceramın sonuna geldim artık, duyurulur.
Pazartesi gününden itibaren peygamberler şehri Urfa'dan sesleneceğim size. Teeey teey...

7 comment(s):

ah kafam yarıldı!

e ne yapalım oğlum vakti zamanında bizde eşşekler gibi çalıştıkta gittik bodrum'lara.. hem gittikte n'oldu sayılı gün hemencik geçiverdide yine döndük tilki tükkanına.. valla bırakıp işini gücünü oralara yerleşmeyide düşünmedim değil..neyse neyse hadi iyi bak oralarda kendine özledim seni layn :)

By Blogger azey, at 1.7.06  

10 kilo alirsin urfa da soyliyim sana :)

By Blogger vintage biscuit, at 1.7.06  

bu nassı bi iştir böyle yav... 3 gün orda, 5 gün burda... evlen de yerleş bi yere artık :D

By Blogger freelancer, at 3.7.06  

azey yaw hala ağlanabiliyosun biz onu da bulamıyoz diyorum sana, keşke benim de sayabilecek bi tatilim olsa müheee:(

Vintajcım yok bu sefer dikkatli olcam, o işi geçen gelişim de yapmışdımdı.

Free usta yanlışın var 3gün 5gün diil, bi ay orda bi ay burdayım artık. Nispeten genişlettik süreyi yani. Böyle böyle zamanla sabite de geçicez işallah :)

By Blogger irfy, at 8.7.06  

sen önceden istanbulda değilmiydin yok mersindeydim diyorsan o zaman istanbuldaki irfy kimdi peki şimdi urfadaysan mersinde ne işin var

By Blogger beyazpiyano, at 13.7.06  

ve bu resimdeki uyuklayan çocuk kim :)

By Blogger beyazpiyano, at 13.7.06  

bp aslen istanbullu olup iş dolayısıyla dolanmaktayım. Şu anda Urfa'dayım, geçen ay Mersindeydim, ondan önceki ay Adana'daydım. Bu turlara çıkmadan önce de asli mekanım olan İstanbul'daydım. Benim olayım böle işte napalım ;)

Ha o uyuyan çocukla da google tanıştırdı beni, iyi bi çocuğa benziyodu, aldım getirdim. :)

By Blogger irfy, at 13.7.06  

Post a comment

<< Home