irfy-ce şeyler

05 Haziran 2006

turist buraya yumruk havaya

Dün Kızkalesi'ndeydim. Bu seneki sezon açılışını yaptım; deniz, güneş, kum üçlüsü babında. Hangi denize ait olduğu tartışmalı Güneybatı Anadolu ucusundaki yerleri saymazsak, vücudum Akdeniz suyuyla tanıştı ilk defa (vay bea amma romantize ettim mevzuyu). Neyse buralar sizin için önemli diil tabi, anlatacağım asıl mevzu da diil bu zaten.
Mevzu şudur ki, hemen önüme otağlarını kuran bi İngiliz ailesi vardı. 5-6 kişi kadar vardılar, ufak çocuklar falan da vardı. Neyse efenim tam önümde olduklarından göz ve kulak misafiri oldum azcıkın onlara. Zaman geçtikçe bunlar bi yandan tıkınmaya başladılar, bişey dikkatimi çekti. Adamlar herşeylerini memlekettten getirmişlerdi! 3 tane seyyar buzlukları vardı, içinden durmadan yiyecek-içecek bişiler çıkıyodu ve hepsini dışardan getirmişlerdi. Meyvesuları, şeker, çikolata vs. aburcuburlar, patates ve mısır cipsleri, peynir, salam ve, ve hatta ekmeklerini bilem memleketten tutmuş getirmişlerdi adamlar. Şaşırdım kaldım. İki saat tıkındılar sülalecek ve yedikleri-içtikleri içinde Allah rızası için bi parça burdan alınmış bişi yoktu. Ha pardon bi içtikleri su bizdendi galiba, o da Nestle; artık ne kadar bizden sayılırsa işte. Hatta o da belki dışardandır.
Kısacası biz turist rekoru kırıyoruz yihhuu falan havalarındayken, işe bi de bu açıdan bakınca sanırım bi işe yaradığı da yok pek. Ekmeklerini bile memleketlerinden getiren adamların bize ne faydası olcak, bi işte doğal dönüşümün artıkları bize kalmış oluyo, gübre olarak.

4 comment(s):

E ozaman bu sene turist gelmiyor, cari açık artacak, ödemeler bilançosu şaşacak falan filan.... diye boşuna korkuyoz biz be abi. Bu güzel haberin için tşk, bide sen bunu asaf savaşa da yazsana :)

By Anonymous conqueror, at 6.6.06  

onlar gurbetci olmasın irfym

By Blogger azey, at 6.6.06  

Evet bence de olmasın azeycim ;)
Şükür ki memleketim insanıyla, elin gevurunu ayırt edebiliyorum.

By Blogger irfy, at 6.6.06  

binanaleyh belkide yerli turisttir :))
yaff böyle turisti tepeleyip kovucaksın bizimkiler yurtdışına çıkınca çatal .ğne bile alıyo bunlar memleketinden getiriyo olmass böle şey

By Blogger beyazpiyano, at 6.6.06  

Post a comment

<< Home