irfy-ce şeyler

05 Haziran 2006

tostumu yedim..

Cumartesi günü otelin lobisinde oturmuş internette takılıyorkene kafayı kaldırdığımda Şenay Akay'ı gördüm karşımda. İlk şoku atlattıktan sonra (yok yok o kadar da diil:) klasik tepkiyle "enee yok lem hiç de güsel diilmiş" falan dedim tabi. Neyse mevzu o diil de; kız tostunu yiyodu, mekan bi oteldi ve de bekliyodu. Gülmeden edemedim tabi duruma :) Sonra taksisi geldi ve gitti. Bu tost yiyip bekleme olayı mankenlerde bi alışkanlık mıdır nedir acaba?

5 comment(s):

ve o anda telefonuma mesaj geldi mesajı atan şenaydı bana diyorduki tostumu yedim bekliyorum :))

By Blogger Beyaz Piyano, at 6.6.06  

Haa bak cep telefonu elinde geziyodu zati, iyi hatırlattın; kesin mesaj çekiyodu.
Eee nası, güzel geçti mi günününüz :)

By Blogger irfy, at 6.6.06  

tostumu yedim nerde kaldı ayran diye mesaj atmıştı yaff yanlış anlamayın :)

By Blogger Beyaz Piyano, at 9.6.06  

yaw bırak şimdi, ayak yapma. diet kola içiyodu bi kerem; ayran niye istesin bi daa.
Neyse anladık biz hadi kıvırmana gerek yok, anlatma istemiyoz :)

By Blogger irfy, at 12.6.06  

tamam beaa anlatıyoss ne sabırsızsıznsısnasa
mesaj attı tostumu yidim bekliyom dedi
iyi dedim bende kebab yedim geliyom bekle dedim
sonra otele gittik üzerime rahat bişi giyip geliyom dedi baktım eşofman giymiş ve eğildi kulağıma fısıldadı hadi beyaz piyano sen git ben uyuycam dedi bende eve geldim bukadar
aramısda bişi olmadı :))

By Blogger Beyaz Piyano, at 12.6.06  

Post a comment

<< Home