irfy-ce şeyler

14 Haziran 2006

kocaman bir alkış istiyorum

Coca Cola’yı firma olarak hiç sevmem, ama sezarın hakkı sezara, adamlar çok iyi reklam yapıyolar. Layt Kolanın yakın zamanlarda bi reklamı vardı, hatta bilmiyorum belki hala tvlerde çıkıyodur. Ben şimdi o reklamdaki gibi, son günlerde çeşitli yerlerde karşılaştığım bazı kişiler için, kocaman bir alkış istiyorum…

Bir hata yapmış olan personeline ceza vereceğini söyleyen ama ceza olarak kitap okumayı ve sonra da diğer arkadaşlarına anlatmayı veren müdüre kocaman bir alkış istiyorum..

Meslektaşlarına meydan okurcasına, minibüsçü raconlarının hepsini hiçe sayarak yol boyunca Sezen Aksu kaseti dinleyen ve yolcularına da dinleten Pozcu dolmuşundaki minibüsçü abiye kocaman bir alkış istiyorum..

Çamaşırlarımı yıkatmak için bıraktığımda bozuğu olmadığı için 50 kuruş para üstünü veremeyen, ve benim de “tamam kalsın mühim değil” dediğim; buna rağmen bana yıkayıp yolladığı çamaşırlarımın arasına o 50 kuruşu da atarak gönderecek kadar dürüst çamaşırhaneci teyzeye kocaman bir alkış istiyorum..

Yaptıkları süper lezzetli sac kavurmayı nerdeyse parmaklarımla beraber yediğim restoranda sanki misafirine yemek yapan ev sahibi gibi “nasıl, güzel olmuş mu, beğendiniz mi?” diye samimiyetle soran personele ve özellikle de elimi silmek için kolonyalı mendil sorduğumda hayır demekten çekinip bana kolonyayla ıslattığı kağıt peçeteleri getiren arkadaşa özellikle kocaman bir alkış istiyorum..

8 comment(s):

ayakta alkışlıyorum, özellikle de restoran personelini :)

By Blogger admin, at 15.6.06  

Hepsine bi takdir de benden ama kimi takdir ettiğimi de bilmek isterim.
"son günlerde çeşitli yerlerde karşılaştığım bazı kişiler" diye tanımladıkların kim ve onları niye alkışladın anlamadım.
Yoksa reklamı izleyemediğim için mi anlamadım :)

By Anonymous Adsız, at 15.6.06  

İşte kimleri takdir ettiğimi ve neden alkış istediğimi açıkladım zaten tek tek. Bunların hiçbiri hayali diil, anlattığım şekilde son zamanlarda karşılaştığım kişiler ve kocaman bi alkışlık şeyler yaptılar işte :)
Bindiğim minibüsün şöförü, çamaşırlarımı yıkattığım çamaşırhanedeki teyze, restorandaki genç vs. vs. günlük hayatımdan geçip giden isimsiz insanlar..

By Blogger irfy, at 15.6.06  

kola icmeyin sarap icin :)))

By Blogger vintage biscuit, at 15.6.06  

ve son alkışıda erkek arkadaşı aramadan arayan kız için şedelim :)
yediğim yemekten zehirlenmiştim geçen yıl
o lokantayı alkışlamayalım olurmu

By Blogger Beyaz Piyano, at 17.6.06  

Kitap okuma cezası ben de aldım. İhicik okuduğum ve anlattığım kitap: http://aklazarar.blogspot.com/2006/05/bilim-felsefesi-zerine.html

By Blogger Psychedelic, at 18.6.06  

vintage, yeşilaycıyız biz :)

beyazpiyano, öyle bi kız yok, boşuna elini patlatma. Ayrıca o lokantaya da koccaman bi yuuuuh o zaman.

Sayko dayıcım, sana kimler ceza verdi ya hayırdır? Hangi çılgın sana ceza verecekmiş şaşarım...

Wolf kankicim valla öyle be. Arasıra kızıyoz, ediyoz, söyleniyoz belki ama, herşeye rağmen memleketimi de insanımı da seviyorum valla.

By Blogger irfy, at 22.6.06  

ben de alkışlıyorum bu insanları!!

By Blogger özlem, at 22.6.06  

Post a comment

<< Home