irfy-ce şeyler

19 Haziran 2006

elma şekeri ve dönmedolap

Peeeh, amma gerilerde kalmış bu ikisi benim için. Hem de o kadar geride kalmış ki lunaparkın önünden geçip elma şekercisini görene kadar unuttuğumu bile unutmuştum. Görür görmez içimden bi çılgınlık edip (elma şekeri yemeyi bile çılgınlık görecek kadar vahim durumdayım demek) aldım bi elma şekeri. Ama o kadar da çılgın değilmişim ki bi köşeye çekilip nerdeyse gizlice yedim :) Karşımda dönmedolap elimde elma şekeri, hey gidi hey hey.

Öyle bi hasretle almışım ki ilk ısırığı elmanın yarısı gitti nerdeyse. Sonra bi ısırık, bi ısırık daha ve elimde çubuk ve ağzımda tadıyla kaldım. Bi de "elma şekeri yiyen ve durmadan fotoğraflarını çeken koca adam" üzerindeki garipseyen bakışlarla. Ha ben o bakışları salladım mı? Tabi ki hayır.

Bi de bunların üstüne otele giderkene Mersin'in meşhur Haydar Usta'sından dövme dondurmamı da alıp balkon manzaram eşliğinde götürdüm ki; düşünün artık bugün kendimi ne kadar şımarttığımı. Burda hepsini ballandıra ballandıra anlatmamdan da farketmişsinizdir zaten şımarıklığımı. Uyuz oldunuz di mi bana. Hıh! külahıma anlatın siz onu :)
Hem o kadar da olsun arada bi be. Ben gurbet ellerde, yalnız bi adamım.

14 comment(s):

Biz hep senin yanındayız be irfy, hernekadar sen bize elma şekeri ısmarlamasanda :)

By Anonymous Adsız, at 19.6.06  

Sağol gönüller conqueror'u dostum ;)
Ahanda buraya yazıyorum, ilk görüşmemizde şekere boğacam seni..
emir telakki ederiz icabında, aybettin :)

By Blogger irfy, at 19.6.06  

afiyet bal şeker olsun beaaa bende alıcam şimdi geçen hafta aldım kurtlu çıktı elması çürümüş

By Blogger Beyaz Piyano, at 19.6.06  

irfy fotoğraflar şahaneymiş..elma şekeri istedi şimdi canımız..zaten saat olmuş gecenin -ya da sabahın- biri..bi' fotonda parmağına bulaşmış elma şekeri..ehi,gözümden kaçmadı:)

By Blogger asdfgh, at 21.6.06  

beyazpiyano, sağolasın hem de ne afiyet şeker oldu :) Valla benim elma daş gibindi, haşır huşur yedim ;)

indis, teşekkürler. Dikkatin için de tebrikler. Valla doğru, ufak çocuklar gibi elime yüzüme bulaştırdım hep bi elimle yiyip bi elimle fotoğraf çekmeye çalışırken ;) Hatta o bulaşık elimin bilem çektim resmini de, sonradan vazcaydım, "yıvraanç" falan dersiniz diye :))

By Blogger irfy, at 21.6.06  

resime bakınca elma şekeri yiyip dönme dolaba binmeyi istiyom bisim burada kurmadılar lunaparkı :(

By Blogger Beyaz Piyano, at 21.6.06  

ikizlersin torpillisin artik
bu arada beyazpiyanonun yorumnlar super :))

By Blogger vintage biscuit, at 21.6.06  

ikizlersin torpillisin artik
bu arada beyazpiyanonun yorumnlar super :))

By Blogger vintage biscuit, at 21.6.06  

10 tane mado' yu haydar usta'ya değişmem, eğer hala eskisi gibiyse tabi :)

By Blogger freelancer, at 21.6.06  

freelancer haydar utsa dimiş aklıma çocukluğum geldi hemen bişi yazıyım bu konu hakkında :))
sende in artık çatıdan düşücen irfy

By Blogger Beyaz Piyano, at 22.6.06  

vintagecım bu torpil işinin aslı nedir, nası faydalanabilcem bu torpilden, getirileri ne olcak; açıklama istiyorum :) Çiftlemişsin bu arada ;)

Free ustam valla öyle be; mado da kimmiş, kaymak gibin dondurma yapıyo adamlar. Külahla diil genelde kutuyla alıp tek başıma götürüyorum valla.
Hatta bi kere aldım, otelde odama çıkınca birazdan yemek üzere buzdolabına koydum kutuyu, ama buzdolabının buzluk kısmı yok mini olduğu için. Neyse efenim tabi unutmuşum ben onu orda, erimiş dolapta. Ertesi gün süt olarak içtim, erimiş haline bilem kıyamadım :D

beyazpiyano sevindim bak, konu bulmakta zorlanıyodun zati şu sıralar; heyecanla çocukluk anılarını bekliyoruz :)
Ayrıca çatıda diilim orası odamın balkonu ;) Manzaram çok güzel olduğu için sıksık çıkıyorum ama hep orda diilim merak etme...

By Blogger irfy, at 22.6.06  

haydar usta ben gelirken yerindeydi freelancer o artik mersin in markasi gibi oldu yaprak tantuni gibi ayni ... Bu arada size yakin oluyoruz biz freelancer annemler mezitliye tasiniyor :) agustosta insallah sen de mersin de olursun :)

By Anonymous Adsız, at 22.6.06  

vala bu yorumumu yasarken radyoda ismail ykxwsd çalıyo
güsel bi şarkı 90-60-90 bu kısı kim daraltmış diyo :))
elma şekeri bulamıyom yaff bi adres versenisde alsak binalenayeh :))

By Blogger Beyaz Piyano, at 23.6.06  

hala elma sekeri var farkindasin dimi

By Blogger vintage biscuit, at 25.6.06  

Post a comment

<< Home