irfy-ce şeyler

07 Mayıs 2006

nerdeyiz, kimiz, noluyoz ?

Da Vinci'nin Şifresi filmi 19 Mayıs'ta dünyayla aynı anda, Türkiye'de olacakmış. Öyle yazıyo şu sıralar bütün sinemalarda. Haa evet doğru ya Türkiye Mars'ta bi koloni zaten di mi? Biz dünyaya dahil diiliz yani. Sık sık yapıyoruz bu tip şeyleri. Kendimizi soyutlamayı ne çok seviyoruz dış dünyadan.
Bi aralar da "Avrupa Avrupa duy sesimizi" tezahüratı vardı. Avrupa kupası maçı oynarken -ki bu bizim de oraya dahil olarak kabul edildiğimizi gösterir- Avrupa'ya hitaben laf atmak ilginç oluyodu tabi.
Hayır işin bir diğer yanı biz kendimiz böyle bi tavır içindeyken bi de kalkıp "ulan adamlara bak bizi kendilerinden kabul etmiyolar" diyerek ağlanıyoruz. Biz kendimiz kabul etmiyoruz ki "onlardan" olduğumuzu. Yani ya öyle, ya böyle di mi?

1 comment(s):

sende form düşüklüğü var irfy..

By Anonymous conqueror, at 8.5.06  

Post a comment

<< Home