irfy-ce şeyler

25 Mayıs 2006

irfy @ Mersin

Evet arkadaşlar, dün akşam saatleri itibariyle Mersin'deyim. Adana'da misyonumu tamamlamış bulunmaktayım. Artık Mersin'e transfer oldum; kanımı kesseniz lacivert-kırmızı akar. "Aman Adanalım, canım Adanalım" hitaplarını kesebiliriz artık. Biliyosunuz ben international olmasa da intercityal bi adamım. Hayatın şu döneminde bi yere ait değilim . Velakin bundan şikayetçi de değilim şu an için. Devam..

7 comment(s):

olm Hilton'da falan kalmadım ya. Bi defa gittik dillere düştük yaa.

Hayır Paris Hilton desen tamam da napiym Adana Hilton'u :P

iğyyy ne biçim espiri bu ya.

By Blogger irfy, at 26.5.06  

"kanımı kesseniz" bu ne demek abi, kan nasıl kesilir :)
yoksam fenerlileri mi dokundurtmaya çalışıyon..

By Anonymous Adsız, at 29.5.06  

yok abicim daha iflah olmicak duramicak diye korkuyorum ben, ondan sonra irfy ara köy köy

By Blogger admin, at 29.5.06  

Yaa harbi "kanımı kesseniz" ne biçim lafmış öle ya, insanlığımdan utandım valla.
Neyse sırf ibret olsun diye düzeltmicem o lafı orda dursun öölece.
Cık cık cık hala inanamıyorum, oha falan bile oldum. Nası çıktı o laf benim ellerimden ve/veya ağzımdan; aklımdan ve fikrimden hatta.

:utansmayliutan

By Blogger irfy, at 29.5.06  

töbe töbe !
daha neler dicen bakalım tas yagacak basımıza tas kafirler sürüsü sizin yüzünüzden

By Blogger zynp, at 29.5.06  

eller gider tersine, irfy gider mersin'e

By Anonymous Adsız, at 31.5.06  

tantuni yedin mi? cezerye yedin mi?? bunlari yapmayani mersinden yollamiolar gerci:D

By Anonymous Adsız, at 16.9.06  

Post a comment

<< Home