irfy-ce şeyler

20 Mayıs 2006

Havalimanından anektodlar

Evet 1 ay sonunda 3 günlüğüne de olsa tekrar İstanbuldayım. 18 Mayıs geceyarısı itibariyle ayakbastım gurban olduğumun memleketine. Bu arada Adanada havaalanına biraz erken gittim zaman geçirdim epey. Ve işte Adana Şakirpaşa Havalimanından bloguma düşenler.
- Bir anons: "Bir adet tespih kaybolmuştur, bulanların danışmaya getirmesi rica olunur" şeklinde dumur bir duyuru yapılması.
- Bir adam: Nerdeyse anca bi ev büyüklüğündeki 2 kapılı aktarma salonunda, "1 nolu kapı neresi" diye "dumur no.2" tipi bir soru sorması.
- Bir çocuk: Yarım saat boyunca hiç aralıksız, bas bas bağırarak sesi kısılıncaya kadar ağlayıp çileden çıkarmasına karşılık annesinin hiç bişey yokmuş gibi daha da deli eden tavrı.
- ve Ben: Havaalanında bile dayanamayıp TTwinet servisiyle internete bağlanıp milletle muhabbet falan etme manyaklığım.

2 comment(s):

Ne kadar zor okunuyor seçtiğin renkler, bayağı zorlandım. Arada bir emekli teyzelere de düşünün gençler, yani benim gibi ruhu onbeşlikleri, ama gözler kifayet etmiyor, o ayrı tabii : )

http://birsen.blogspot.com/

By Blogger Birsen Şahin, at 26.5.06  

:)
Yapıcı eleştiriniz için teşekkürler, her zaman beklerim.
Haklısınız, benim de aklımda zaten de çoktandır fazla ilgilenme fırsatım olmadı; bi ara halledicez işallah.

By Blogger irfy, at 26.5.06  

Post a comment

<< Home