irfy-ce şeyler

14 Mayıs 2006

Ağlamak İstiyorum Sayın Seyirciler

İşte inancın zaferi. Aslan yürekliler başardılar, kazandılar. Para pul değil, azim kazandı; kibir değil, onur galip geldi. Evet evet bunların hepsi klişe, doğru. Ama bu gece bütün klişeleri kullanmak istiyorum. Mesela, bunlar sahalarımızda görmek istediğimiz hareketler demek istiyorum. Şapka çıkaracaksınız şapka demek istiyorum. Hatta hiç alakası yok ama iyi orta gol getirir bile demek istiyorum.
Evet velhasılıkelam CimBom’um sonuna kadar bırakmadığı yarışı, tüm zorluklara, sıkıntılara rağmen, inancıyla, hırsıyla şampiyonlukla noktaladı. Tüm Galatasaraylıları kutluyorum. Son gülen iyi gülermiş, bol bol gülün vakit bizim vaktimiz artık. Bakmayın benim ağlamak istememe o işin klişesi.

3 comment(s):

yokluk ve yoksulluk içindeki Türk Ordusunun azimle ve inançla kazandığı o muhteşem kurtuluş mücadelesine benzetiyorum (teşbihte hata olmaz) cincon'un bu sezonki şampiyonluk mücadelesini. yokluk ve yoksulluk içinde geçirdikleri bir sezonu şampiyon olarak tamamladılar. cincon'u ve tüm cincon'luları tebrik ediyorum..

By Anonymous Adsız, at 15.5.06  

irfy, bu şampiyonlığa sen bile inanmamıştın, bi de "inancın zaferi" diyorsun. 4-0 'lık maçtan sonra 3. şampiyonluğumuzu kutlamıştın ve ardından "bizim salaklar bundan sonra da kesin puan kaybederler" demiştin. Fakat ben ısrarla cincon'un şampiyon olacağını belirtmeye devam ettim. tabi artık herşey geride kaldı. umarız bu inançlı mücadelenizi tramisu ve bilimum takımlar karşısında da gösterirsiniz de, ülke puanımızı yerlerde sürünmekten kurtarırsınız.

By Anonymous Adsız, at 15.5.06  

Biraz geç oldu cevap ama söliym:
Evet doğru fenere yenilince hayal kırıklığı oldu tabi; o haldeyken gitti şampiyonluk demiştim. Ama Manisa faciasından sonra değişti tabi işler ;)
Zaten benim inanç dediğim takımın inancı, mücadelesiydi.

Neyse boşver, aş bunları olan oldu, bitti iş ;)

By Blogger irfy, at 20.5.06  

Post a comment

<< Home