irfy-ce şeyler

06 Nisan 2006

Sezar'ın hakkı

Sapanca Gölü kıyısındaŞimdi sefgili izleyiciler, şöyle bişi vardı ki onu şimdiye kadar hiç belirtmemiş olmakla, çok namüsait bir mahiyette tezahür eden utançlara gark olmuş durumdayım. Mevzumuz blogda şu sağ tarafta en üstte görmekte olduğunuz artislik resmimle ilgilidir. Şimdi benim normalde sanatın ve sanatçının dostu olarak emeğe saygı icabı o resmi çekeni belirtip şükran ve minnetlerimi sunmam gerekirken, bunu ancak onun yüzsüz (yokyok çok yüzlüdür, şaka;) bi şekilde "Olm bu resmi ben çekmiştim, bunu belirtsene blogda" diyerek uyarması sonucunda yapıyorum. Neyse bu da bişeydir, bunu bulamayanlar da var.
Girizgah geyiğimi yapmamın ardından yazımın bu bölümünde, bu resmin çekicisi kalender dostum Erkan'a saygı ve sevgilerimi sunmak ve başarılarının devamını dilemek istiyorum. Bu arada mutluluklar, kaybediyoruz kendisini de ne yazukki.
Resim ise geçen ilkbaharda Sapanca Gölü kıyısında yaptığımız ve bir kalça ebadındaki bir çadırda 4 kişi yatarak yaptığımız kampta çekilmiştir.

4 comment(s):

Gusel bir fotorgafmis... Fotografi ceken arkadasi tebrik eder, basarilarinin devamini dilerim...

By Anonymous Adsız, at 7.4.06  

dört kişi konserve gibi olmaktansa elbette geniş geniş yayılmak isterdik ama öle olmasaydı göl kenarında gece ayazdan donardık heralde :P

By Anonymous Adsız, at 7.4.06  

YÜZSÜZ DENDİ YÜZÜME VE SANIRSAM CEVAP HAKKI DOĞDU ŞAHSIMA. O SANAT ESERİNİ EVET BEN ÇEKTİM, HEMDE İRFAN'IN KALİTESİZ DİGİTAL MAKİNASI İLE. YANI MALZEME NE İSE ONU KULLANDIM VE BU ADAM NEREYE BAKIYOR ADINDAKİ RESMİMİ SANAT DÜNYASINA KAZANDIRDIM. AYRICA GURUR DUYDUM EFENDİM BENİDE KONU ETTİĞİNİZ İÇUN. SAYGILAR

By Anonymous Adsız, at 7.4.06  

valla ii resimde bende o resmi görünce diyrm ki irfynin saç modeli değüşükmüş nasıldı acaba.profilden varsa onuda görsek:))

By Anonymous Adsız, at 10.4.06  

Post a comment

<< Home