irfy-ce şeyler

09 Nisan 2006

rüüyaa

Off, bitti. Az önce uyandım.
Bi rüya gördüm, 2 günlük bi rüya. Koccamaan 2 günlük bi rüyaydı, ama aynı zamanda bi anlık. Çünkü çook şeyler verecek kadar uzun, ama doyamayacak kadar kısaydı.
Gerçek gibi bi rüyaydı; hani hep olur ya. Ya da aslında, belki de rüya gibi bi gerçekti; bilmiyorum.
Bi yerdeydim, başka bi yerde. Biri vardı, başka biri, çook başka biri. Bi de çiçekler, böcekler vardı işte. Pembeydi herşey, sarıydı, maviydi, bi de beyazdı; beembeyaz. Şeker tadı, çiçek kokusu, kuş sesi vardı. Bi de dostlar vardı, hani şööle ekmek kadayıfının üstüne kaymak lezzetinde.
Güzeldi; sadece ve sadece güzeldi...

Rüyamı tabir edebilceklerin yorumlarını bekliyorum. Şimdiden de teşekkür ediyorum. Aslında öncelikli ve esas teşekkürü, bu rüyayı gördürene ve/veya gördüğüme ediyorum.
Allah herkese rüya gibi gerçekler yaşamayı, ya da en azından gerçek gibi rüyalar yaşamayı nasip etsin. Ya da en güzeli, rüyalar ve gerçekler hep birbirine karışsın.

7 comment(s):

Bi de asıl bu adama bunları yazdıranı tebrik etmek lazım tabii.

Sonradan okuyup, "yaa nerden nası çıktı bunlar" demekten alamadım kendimi :)

By Blogger irfy, at 10.4.06  

hemen kısa bir tabirde bulanayım ; asık olmak uzeresin oolum sen, kurtulusun yok :P

By Blogger zynp, at 10.4.06  

ben buraya bişe yazmam ne dersem olay oluyo bozuşacaz en sonunda olan o olcak :(

By Anonymous Adsız, at 10.4.06  

Yok canım daha neler. Ne olayı, ne bozuşması; olmaz ölee şey.
Hem bişe yazmam diyerek de bişe yazmış olmuşsun, bak olay olcak şimdi :))

By Blogger irfy, at 11.4.06  

BEN BU YAZIDA AŞK KOKUSU ALIYORUM. TİKKATLI OL SENİ DE KAYBETMEYELİM.

By Anonymous Adsız, at 11.4.06  

Güneş bir başka doguyor neden bugünlerde
Geceler bir başka alevleniyor bu şehirde
Aşık mı oluyorum yeniden savunmasız korkuyorum
Ah bu başıma gelen nedir bilmiyorum ama cok korkuyorum..
Bu mısraları hatırlayan var mı ;)

By Anonymous Adsız, at 11.4.06  

ya arif seni bir avcı vurmuş lan, valla işin zor... ama kız olsaydım sana kaçardım harbiden tipin nası bişe bilmiyom ama... egeli misin sen?

By Anonymous Adsız, at 11.4.06  

Post a comment

<< Home