irfy-ce şeyler

13 Nisan 2006

İtiraf ediyorum:

Ne zamandır dert oldu. İçim içimi yiyo. Bunu sölemeden gidersem, gözüm açık gider mazallah. Tamam artık itiraf ediyorum bu saflığımı:
Şimdi Wrzl gine bi yeni teknoloci daha icat etti ya hani Seyvet.com. İşte onu daha kamusal alana açmadan, bizlere deneme turuna çıkarmıştı en başta. O zaman duydum ilk defa bu projeyi ve dolayısıyla sitenin de adını. İşte bu adı ilk duyduğumda ben şey diye düşünmüştüm. Wrzl bi şirinlik yapmış da sitenin adını seyvet koymuş. Yani "seyret" kelimesini söleyemeyen "r" özürlü misali; hani komiklik falan olsun diye. Aslında bu ismin "save" etmeyi kastettiğini ancak ertesi gün mü ne anladım. Utanıyorum; ama gine olsun, gine öle anlarım.

9 comment(s):

Demek oyle anlayan bi ben degilmisim.....
Sevindim valla....

By Anonymous Adsız, at 13.4.06  

Hhehehehe kıs kısss gülüyorum ama ilk intibaaa olayında bendede 3 saniye kadar bu durum yaşandı. Tek değilizzzzz yani...

By Anonymous Adsız, at 13.4.06  

irfy tek sen diilsin o yanlıs anlayan ben sehvet die birsey dusunmustum :P

By Blogger zynp, at 14.4.06  

siz gerçi okey için dörtlüyü kurmuşunuz ama arkayı beşleyelim babında valla bende öyle anladım...

By Anonymous Adsız, at 24.4.06  

ohh ya sevindim o zaman :)
örgütlenelim derim ben, anti-seyvistler...

By Blogger irfy, at 25.4.06  

Valla ben de "Seyv etmek" diye artık Türkçeleşmiş bir kelimeyi boşta görünce bu olsun demiştim. hatta logosunda Seyv ve Et ayrı renklerde olsun da anlaşılsın dediydim.
Seyfettin diye de bir ismin varolması da güsel oldu.
Servet edinir miyiz bilemem ama tek bir resmi limklemek yerine seyvedilmesi daha bir güsel bence.

By Blogger Wrzl, at 6.5.06  

Nice site!
[url=http://uswzmvqx.com/tygr/cwbb.html]My homepage[/url] | [url=http://tnmpynll.com/fgoq/ywbj.html]Cool site[/url]

By Anonymous Adsız, at 12.11.06  

Nice site!
My homepage | Please visit

By Anonymous Adsız, at 12.11.06  

Good design!
http://uswzmvqx.com/tygr/cwbb.html | http://uoubmkfc.com/zdgj/qapi.html

By Anonymous Adsız, at 12.11.06  

Post a comment

<< Home