irfy-ce şeyler

25 Nisan 2006

İstanbul'un Laleleri

İstanbul'daki son Pazar günümde, 16 yıllık ikametgahım ve gözbebeğim Sultanahmet'e çıkıp Büyükşehir Belediyesi'nin dillere destan kampanyalarla duyurduğu İstanbul'un şu ünlü lalelerini fotoğraflamıştım. Her ne kadar biraz aceleyle olduğu için ortaya fotoğrafik açıdan pek bi anlam ifade etmeyen şeyler çıktıysa da sırf çiçeklerin güzelliği nedeniyle bazılarını sizle de paylaşayım dedim:

3 comment(s):

hakkaten merak ettim abartıldığı kadar varmı yani deymişmi bişiler yapabilmişlermi gören biri olarak soram sana dedim irfy ..

By Blogger M!ЯΛC, at 25.4.06  

Mrh.Lalelere bayılıyorum.çok zarif çiçekler.zamanında kıymetini bilememişiz.Zararın neresinden dönsek kardır.Hoşçakalın

By Anonymous Adsız, at 26.4.06  

evet lale güzel ama istanbula yaklaşık 2 hafta önce 3 milyon lale diktiler.
maliyeti 1milyon ytl.
şu an itibari ile çok az lale kaldı. bir kaç güne kadar o kalanlarda solacak.
ömrü bu kadar kısa olan lael yerine bu kadar vermişken daha kalıcı bir şey yapılabilirdi diye düşüyorum.

sayg.

By Anonymous Adsız, at 26.4.06  

Post a comment

<< Home