irfy-ce şeyler

19 Nisan 2006

İstanbul'a son bakış

Evet, İstanbul'uma son bakışım aynen bu şekildeydi. O son bakışı bir de kayıtlara geçeyim dedim. Dün öğlen 13.30 itibariyle yükseldim İstanbul semalarına ve bir daha ne zaman döneceğimi bile bilmeden geride bıraktım, hayatımın şehrini. Evet, vedalar hüzünlü şeyler, ama vuslatın ne zaman olacağını bile kestirememek daha bi garip bişi.
Hee bu arada "nedir abi senin bu olayın, nereye gidiyon?" diye soranlar olursa söliyim. İş icabı İstanbul'dan ayrıldım uzun bi süre için. Hadi ayrılmak da bişi diil diyelim; ama asıl mevzu artık ait olduğum bi yer bile yok. Asıl vurucu nokta bu belki de. Şu an için Adana'dayım, ve bir süre de burda olucam ama bu da sürekli diil. Ondan sonra başka yerde, daha sonra daha başka bi yerde. Bundan böyle olayım budur yani. Anlatım biraz melankolik oldu sanırım, ama aslında öyle çok mutsuz falan diilim. Sadece yeni bi başlangıcın heyecanı falandır belki de bu bendeki. Hem bundan sonra size anlatacağım çok daha fazla şey olacak büyük ihtimalle. Çok okuyan diil, çok gezen olarak, çok bilicem ve çok sölicem yani. Hadi bakalım, hayırlısı...

4 comment(s):

ucakta telefon serbestmiymis

By Blogger Unknown, at 21.4.06  

Yok öle bi magandalık yapmadım :)
Dicital foto meşiin o ;)

By Blogger irfy, at 21.4.06  

adanaya ilk bakışını yapmamışın irfy...

By Anonymous Adsız, at 24.4.06  

Di mi yaw niye yapmamışık onu :?
Sanırım uyuyodumdu, ya da korkudan gösleri falan kapattımdı :)

By Blogger irfy, at 25.4.06  

Post a comment

<< Home