irfy-ce şeyler

26 Nisan 2006

aşşaa - yukarı

Yer: 8 katlı bi binanın 8. katında durmakta olan asansör

Asansöre binmek üzere olan sarışın kız sorar:

- Aşşaayamı iniyooo?
- ımkkh *

* Yok yok ne yaptım ettim tuttum kendimi. Sadece "gülmemek için kendini zor tutma efekti" çıktı ister istemez. O kadar da olur :)

9 comment(s):

bu olay nerde vukuu buldu kardeş :)
tanıdık bildik bi yer mi..:)

By Anonymous Adsız, at 26.4.06  

Yok,
Bu bugün öğle yemeğinden dönerken oldu,
Ama doğru diyosun önceki de vardı, ben de dejavu yaşar gibi oldum zaten :)

By Blogger irfy, at 26.4.06  

nerde yedin öğlen yemeğini adanada 8 katlı çetinkaya var.
bide daha güzel bir yer vardı adını unuttum neydi orası

By Anonymous Adsız, at 27.4.06  

olay zaten kendi içinde açık... ne demiş irfy = Asansöre binmek üzere olan sarışın kız sorar..kilit cümle aha da bu.. SARIŞIN ..SARışın...sarışınn..

By Blogger M!ЯΛC, at 27.4.06  

hatunla gelinlikciye gittik, gelinlik bakiyoruz, sahte sarisin bir tezgahtar bitiverdi yanimizda, soru aynen soyle: ne bakmistiniz?? Durun daha bitmedi, ben tersler tarzda gelinlik giye cevap verince asil bombayi patlatti: kimin icin olacakti?

By Anonymous Adsız, at 27.4.06  

Birde bu bakış açısı var: " Cehenneme mi demek istemesin YAWRUCAK ?"

By Anonymous Adsız, at 29.4.06  

ahahah asansörden sona gelinlikçiye komptum

By Blogger dnzg, at 30.4.06  

Tööbe Bismillah. Yuhh ya ne diym Allah kuru iftiradan saklasın. Diğerleri doğru da araya uydurma bi Hilton'u sokunca olay tamamen başka bi boyut alıyo kafalarda.
İnsafsız adam, "çamur at izi kalsın" di mi? Cık cık cık...
Öğle yemeğine Gizerler Alışveriş Merkezi'ne gitmiştim, 8. katı restorandır bilen bilir. Mekan odur yani.
Ulen Wolf durduk yerde adımızı çıkaracan toobe toobe. İnsan herkesi kendi bilirmiş. Sen Prag'da o bar benim bu bar senin gez her gece, ondan sonra gel bu masum adama iftira at. Çok ayıp çoook.

By Blogger irfy, at 2.5.06  

:)
neyse güliym sadece.
Hayır bişi diil başımı derde sokacan boş yere, zaten her an takipteyim birilerince :s

By Blogger irfy, at 2.5.06  

Post a comment

<< Home