irfy-ce şeyler

13 Mart 2006

Hade bakalım

Eveeet başlıyorum sonunda.
Şu “Blog yapacam olum, manyak olcak” muhabbetine gireli seneyi geçti ama bi türlü şimdi yaptığım gibi “Hade bakalım” diyip de giremedik işte olaya. Bi bizim tosbağalarla ufaktan bişiler yaptık o kadar. Hep derim “Projelerin adamıyım ben” diye zaten. Ama hep gerçekleşmeyen veya gerçekleşse bile yarıda bırakılan projelerin adamı ne yazık ki. Ya da dur; niye "yazık" olsun ki ben böle de memnunum halimden. Bırak dağınık kalsın modeli iyidir. Bak ne güzel herşey duruyo öylece havada.
İşte giriştik bakalım; neler çıkacak ortaya, ben de meraklar içersindeyim. Zaten hayatta yenilik ve değişiklikler dönemindeyim şu sıralar, bu da onlardan biri olacak sanırım. Yeni bi iş, yeni bi hayat hesabı işte. Yeni bi aşk konusuna da bakıcaz işallah o konuya girmiym şimdilik :) Bu dönemde bol malzeme de olur; ortaya da iyi-kötü bişiler çıkar dedim. İyi veya kötü mü ettim bilmiyorum, her zaman olduğu gibi bunu da sorgulamadım zaten. Ne etmişsek etmişizdir nabalım.

0 comment(s):

Post a comment

<< Home