irfy-ce şeyler

15 Mart 2006

Dizinde oynat benüü!

Ya bu dizi manyaklığı bitmek bilmiyo, noolcak bu halimiz. Amaan bu da geçer gider diyoz da, yok baba tık yok. Biri cortlasa öbürü patlıyo, devirdaim devam ediyo. Bunlar sayesinde İstanbul büyük bi film platosuna döndü.
Dün akşam eve giderken adliyenin önünde kendimi kameraların önünde buldum, biraz da dalgın yürüyodum da geç farketmişim. Bilen bilir Sultanahmet'te oturuyorum ve yine bilen bilir Büyük İstanbul Adliyesi Sultanahmet'tedir ve her akşam eve dönerken önünden geçerim. Gerçi orası için alışılmış bişey bu tabi. Malum dizilerimiz hep vurdulu, kırdılı, mafyalı, polisli olduğundan bol bol mahkeme sahnesine gerek duyuluyo tabi. Ve bu durumda da bütün dizilerin yolu bizim adliyenin kapısından illa ki geçiyo. İşte dün akşam da eve dönerken kafamı kaldırdığımda bi sürü kamera gördüm, pek de şaşırmadım, hızlı adımlarla uzaklaştım sadece. Neyse, bunun ardından bu sabah da Kadıköy'de işe giderken yine kafamı çevirdiğimde bi kameranın kadrajında yer aldığımı farkettim birden. Tek yaptığım yolun kenarında, kaldırımda hızlı adımlarla işime gitmekti, önümde de bi teyze yürüyodu. Sonra kafamı yolun kenarındaki kamyonete çevirince farkettim, o anda farkında olmadan yoldan geçen adam rolünü aldığımı, o teyze de aktriz oluyomuş meğerse. Neyse ben yine aynı şeyi yapıp hızlı adımlarla uzaklaştım tabi. Kamera ışıklarına alışkın diilim napiym, çekmeyin kardeşim, bütün memleketi BBG'ye çevirdiniz yaa.

3 comment(s):

metinde aliye dizisinden hiç bahsetmediğin halde neden aliyenin afişini kodun oraya. sende aliye ratinginden faydalanmakmı istedin ;)

By Anonymous Adsız, at 4.4.06  

irfy, belki sanem çelik hayranıdır, olamaz mı??

By Anonymous Adsız, at 4.4.06  

Aslına bakarsan yazıda zaten hiçbi diziden bahsetmemişim gördüğün gibi, genel yerli diziler üzerine bi yazı. Eh yerli dizi diyince de akla gelen ilk bikaçından biri de Aliye'dir, katılırsınız heralde.
Yoksa bi hayranlığım falan meselesi yok yani :)

By Blogger irfy, at 4.4.06  

Post a comment

<< Home